LinuxPC

Lydproblem i OpenSuse

Puuuuuhhhhh! Det samme hver gang, alltid problemer med lyden i OpenSuse (hjemmelaget PC), og så husker jeg ikke hva jeg gjorde siste gang for å fikse det.

Opp med FireFox og Google, Yast, fikle med sound. Opp med commandovinduet, installerte noe dritt, plutselig funket alt, men hva som egentlig funket var litt uklart 🙂

Tillegg:

Ser ut som alt virker nå 🙂 Kan bruke «PulseAudio Volume Control» for å slå på riktig utgang og passende lydstyrke:

Volume Control
PulseAudio Volume Control

Denne siste kommentaren er forøvrig lagt inn fra min OpenSuse boks. 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær om hvordan dine kommentar-data prosesseres.